Три покоління: Кім Кардашьян, її мати і бабуся в новій рекламі б'юті-бренду телезірки
Опубликованно 21.03.2018 09:05
Мері Джо Хоутон, Кім Кардашян та Кріс Дженнер
Влітку минулого року Кім Кардашьян зробила спробу підкорити індустрію краси, вийшовши на ринок з брендом KKW Beauty. І в неї це вийшло! Перші набори марки надійшли у продаж 21 червня і всього за півгодини принесли творцю 14 мільйонів доларів. З тих пір телезірка не припиняє випускати нові продукти.
На цей раз Кардашьян готується до презентації консилера (Кім робить ставку на контуринг — свою головну макияжную фішку), а в якості моделей для зйомки промо вона покликала своїх рідних — 62-річну матір Кріс Дженнер і 83-річну бабусю Мері Джо Хоутон.
Мама і бабуся — кращі моделі і блондинки. Спасибі їм за спільну роботу,
— подякувала рідних Кардашьян, розповівши при цьому своїм фоловерам трохи про новий продукт — консилере, який буде представлений в 16 кольорах, має омолоджуючий ефект і підходить жінкам від 20 до 80 років.
Кріс Дженнер, Мері Джо Хоутон і Кім Кардашьян
Кім Кардашян та Кріс Дженнер
На знімальному майданчику рекламної кампанії зоряні родички з'явилися в нових образах — брюнетки в реальному житті (якщо не загострювати увагу на Кім, яка постійно експериментує з кольором волосся) перед камерою постали блондинками.
Три покоління! Я схвильована і шалено пишаюся тобою, Кім!
— поділилася емоціями Дженнер, яка невпинно ділиться з клієнтами в соціальних мережах усіма досягненнями своїх дітей.
Кадри з рекламної кампанії KKW Beauty
Категория: Красота